-
Op www.kookplaneet.be kan je uitgebreid zoeken in ons totaal aanbod aan horecamaterialen. Hieronder tref je in het kort de bestelprocedure aan:
- Zoek eenvoudigje artikelen op in onze webshop, klik vervolgens op het "winkelmandje" met de gewenste aantallen.
- De artikelen worden vervolgens automatisch in het winkelmandje geplaatst. Sommige artikelen zijn enkel verkrijgbaar per verpakkingseenheden, hiermee wordt reeds rekening gehouden met je bestelling.
- Om naar de winkelmand te gaan, klik eenvoudig op het winkelmandje (rechts bovenaan de website). Je kan er dan voor kiezen om af te rekenen of verder te winkelen.
Aandacht: alle prijzen zijn adviesverkoopprijzen exclusief btw.
-
Je moet geen account hebben om een bestelling te kunnen plaatsen op onze webshop. Tijdens het bestelproces kan je er voor kiezen om als gast te bestellen.
Het is wel voordelig om een account te creëren omdat je zo bijvoorbeeld makkelijker je eerder geplaatste bestellingen kan raadplegen en opvolgen. Daarnaast hoef je je facturatie- en levergegevens niet steeds opnieuw in te geven.
-
Je kan bij ons veilig betalen via volgende methodes: Bancontact, Belfius, iDEAL, Mastercard en Sofort.
Als betaalpartner werken wij met Mollie, voor een veilige en geruste afhandeling.
-
Je kan de actuele voorraadstatus steeds raadplegen bij een product.
Wanneer een product niet meer voorradig is, dan kan je dit in bepaalde gevallen niet meer toevoegen aan je winkelmandje.
Het is mogelijk dat wanneer je een bestelling tijdens het betalen afbreekt, je deze niet onmiddellijk opnieuw kan vervolledigen. De voorraad is dan een bepaalde tijd geblokkeerd en zal later opnieuw beschikbaar zijn. We raden je dan aan het na een half uur opnieuw te proberen.
-
Bestellingen boven € 50 excl. BTW - leveren wij franco in België, Nederland, Luxemburg.
Bestellingen onder € 50 excl. BTW, uw bijdrage in transportkost € 10 excl. BTW.
Leveringen in andere landen op aanvraag.
-
Wil je een product bestellen maar ontbreekt de knop om het toe te voegen aan je winkelmandje?
Het is mogelijk dat het product op dat moment niet meer voorradig is. Daarnaast is de prijs eventueel ook nog niet bekend op dat moment.
-
Is je betaling niet gelukt tijdens het afrekenen, dan kun je je bestelling opnieuw proberen te betalen.
Het is hierbij wel mogelijk dat bepaalde producten in je bestelling tijdelijk niet meer op voorraad zijn. We hebben de voorraad van deze producten namelijk even geblokkeerd tijdens je betaalstap, maar deze zullen later opnieuw beschikbaar zijn. We raden je dan aan het na een half uur opnieuw te proberen.
Mocht je problemen blijven ondervinden tijdens het afrekenen, neem dan contact op met onze klantendienst.
-
Je kan een geplaatste bestelling online niet wijzigen.
Wil je toch nog graag een wijziging doorgeven, neem dan binnen 24 uur na bestelling contact op met het desbetreffende filiaal. Daarna kan een bestelling niet meer worden gewijzigd.
-
Je kan een geplaatste bestelling online niet annuleren.
Wil je toch nog graag een bestelling annuleren, neem dan binnen 24 uur na bestelling contact op met het desbetreffende filiaal. Daarna kan een bestelling niet meer worden geannuleerd.
-
Meld een klacht aan via mail naar het desbetreffende filiaal vermeld daarbij duidelijk uw naam en telefoonnummer. Binnen 72 uur krijgt u een reactie van de besteldienst. In onderling overleg word een passende oplossing gezocht voor uw klacht.
U kan ons ook telefonisch een klacht melden bij het filiaal waar u uw bestelling heeft geplaatst.